Mitt svar ...

Kul att ni frågar, jag ska försöka berätta lite utförligare..


Anledningen till att jag tar så lite betalt är eftersom att jag fortfarande är under utbildning.
Jag får bestämma själv vad jag vill ta för priser, men väljer att ta över 50% billigare än vad salonger gör.
Egentligen är det ingen skillnad mellan en drivande nagelteknolog som arbetar i salong och mig, vi har gjort precis samma saker under utbildningen och den enda skillnaden är att hon/han arbetar som det och jag har precis kommit igång. Men båda två har varit "nybörjare".


Anledningen till att jag valde att utbilda mig till nagelteknolog är för att jag sedan liten "arbetar" på ett eller annat sätt med naglar. Jag bytte i princip nagellack varje dag, har haft alla färger, i alla former.
Hade till och med blå fransk manikyr när jag hade gips efter min sena-operation. (Lite komiskt)



Men det sägs ju att det som barn gillar att göra som små, är det dem brinner för som stora.
Medan min bror lekte med lego och byggde stora hus av lego, lekte jag med barbie och klippte och målade deras naglar. Min bror är idag byggnadsingenjör och jag snart utbildad nagelteknolog.


Brinner man för något så som jag gör så når man sitt mål i slutändan. Jag vet att jag kommer att lyckas eftersom att jag tror på det jag gör och jag VET att det inte finns någon tjej som inte bryr sig om sina naglar.
Vissa har det att dem biter på sina naglar och tror att dem kommer att äta upp sina "konstgjorda" också.. Men fel, jag kommer att erbjuda er nagelbitare en "behandling", så om ni vill så kan jag!
Alla kan ha fina naglar, korta, långa, spetsiga. Du bestämmer!


Anledning till att jag valde just Bio Sculpture är för att jag gång på gång har hört många klaga på att deras naglar har blivit så förstörda av förlängningar. Själv har jag aldrig haft det problemet eftersom att jag alltid har arbetat med mina egna naglar, fast inte med gelé dock fören nu.
Så jag satte mig en kväll och tänkte att det var dags nu, jag brydde mig inte vad det skulle kosta och inte heller vart det låg. Men jag skulle finna ett märke jag trodde på..



Jag personligen tycker att det är viktigt att man betalar för bra naglar, visserligen är vissa salonger dyrare än andra och jag vill inte lägga några kommentarer om det. Men istället för det så vill jag ställa tillbaka frågan..

Vad vill du betala för?

Ex.
Bra material?
God service?
Fina naglar?
Hygien?



ANVÄND INTE ERA NAGLAR SOM VERKTYG


Kommentarer
Postat av: http://www.improveme.se/bibiii

vad tar du för ett nytt sätt och vart finns du?

2010-11-27 @ 09:32:06
URL: http://www.improveme.se/bibiii
Postat av: Bsnails.blogg.se

Hej!

Jag tar 300 kr för ett nytt set och kommer att befinna mig både i Vårby gård och Åkersberga. För att underlätta för många.



2010-11-27 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0